Upravit stránku
ocenění.jpg

"Dovolte mi s Vámi sdílet oceněni, které naše společnost obdržela od nezávislého arbitra Superbrands.

Ocenění Czech Superbrands Award, tedy „Česká Super-značka“, získala pro letošní rok značka PRIM.

Superbrands je jedna z neuznávanějších autorit v hodnocení a odměňování obchodních značek, v letošním roce se jím na českém trhu může pyšnit zhruba 280 z původních 50 tisíc nominovaných značek, které na českém trhu působí. Superbrands získávají značky, které v daném odvětví mají vynikající pověst. Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat. Ceny Superbrands si velmi vážím, je to pro nás potvrzením, že jsme úspěšnými pokračovateli silné značky, která je pro naše zákazníky atraktivní a mají  k ní, k nám, důvěru. To je podmíněno profesionálním přístupem Vás Všech!

Systém výběru značek probíhal ve čtyřech etapách. Nejdříve Český patentový úřad uvolnil databázi přibližně jednoho milionu registrovaných obchodních značek, z nichž bylo vyčleněno padesát tisíc nejrespektovanějších jmen. Z nich švédská společnost Bisnode, specializující se na získávání obchodních informací, vytvořila užší výběr dvou tisíc značek, z kterých přibližně polovina byla skupina tzv. spotřebitelských brandů. S touto skupinou pak výzkumná agentura GfK provedla průzkum mezi spotřebiteli o povědomí o vybraných značkách. Paralelně tyto značky posuzovala nezávislá komise Brand Council sestavená z 15 předních odborníků z marketingu a komunikace, kteří mají s prací se značkami dlouholeté zkušenosti a prokazatelné výsledky. Zprůměrováním výsledků GFK průzkumu a hodnocení poroty vzešlo 280 finalistů. Mezinárodní program Superbrands vznikl před více než patnácti lety ve Velké Británii."


Martin Pabiška, MBA
Předseda představenstva a generální ředitel