Upravit stránku

Jsme ELTON hodinářská, a.s., součást silné a neustále rostoucí skupiny CZECHOSLOVAK GROUP. Vyrábíme tradiční hodinky značky PRIM. Jsme zakladatelem a současně původním nositelem více než sedmdesátileté tradice výroby náramkových hodinek v České republice. Vyrábíme hodinky, prodáváme radost. Radost z přesné mechaniky, poctivého řemesla a individuální péče.


Personalistka/Asistentka vedení společnosti

Práce s lidmi je něco, co tě naplňuje, v personální administrativě jsi jako doma a nemáš problém řešit vše od náboru po ukončení pracovního poměru? Umíš pracovat jako samostatná jednotka, ale zároveň jsi týmový hráč? Pak jsi to možná ty, koho hledáme.

Pokud s personalistikou nemáš zatím moc zkušeností, ale věříš si, že zvládneš to, co píšeme na řádcích níže, ozvi se. Hledáme člověka (kolegyni nebo kolegu), který bude zodpovědně plnit svěřené úkoly, nebude naříkat, že něco nejde, ale vždy bude hledat možnosti řešení.

Pokud budeš mít na konci čtení pocit, že jsme popsali tvou vysněnou práci a osobní charakteristiku, neváhej se nám ozvat. Životopis a motivační dopis nám zašli na adresu michaela.utratilova@prim.cz. Určitě se ozveme.

Co Tě čeká?

Tvou hlavní pracovní náplní bude personalistika od A do Z, ale okrajově se budeš věnovat i asistentské činnosti.

V rámci personalistiky budeš:

  • mít na starosti vše, co souvisí se vznikem, průběhem i ukončením pracovního poměru;
  • komunikovat s jednotlivými úseky společnosti a poskytovat podporu managementu při řešení personálních změn;
  • spolupracovat v oblasti systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců;
  • spravovat interní předpisy;
  • spolupracovat s HR kolegy mateřské společnosti;
  • připravovat podklady, které souvisí s docházkou a vyplácením mezd.

V rámci asistentské činnosti budeš:

  • zajišťovat občerstvení a ubytování pro návštěvy vedení společnosti;
  • spravovat datovou schránku a poštu;
  • vykonávat další běžné asistentské činnosti.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?

Potřebujeme mezi sebe člověka, který:

  • má příjemné vystupování a umí mluvit s různými typy lidí;
  • má smysl pro pořádek a organizaci, administrativu zmákne levou zadní;
  • umí anglicky (1x měsíčně online HR porada v angličtině);
  • bude přemýšlet v souvislostech a bude ho zajímat i práce ostatních.

Bylo by skvělé, pokud bys ještě měl/a:

  • odpovídající vzdělaní nebo praxi v oblasti HR (výhodou také sociální politika, právo…);  
  • praxi v administrativě vedení společnosti;          
  • výbornou znalost Zákoníku práce a související legislativy

 

Co Ti můžeme nabídnout?

  • služební mobil a notebook
  • dovolenou pět týdnů, 2 dny zdravotního volna
  • příspěvek na stravování
  • slevy na firemní produkty
  • kupu dalších benefitů, např. možnost kartičky do Makra, zvýhodněný mobilní tarif, zvýhodněné tankování u čerpací stanice MOL, slevy do divadel, na ubytování v hotelech, na zájezdy…;
  • vánoční a letní akce pro zaměstnance
  • pracovní smlouvu po dobu zástupu za mateřskou dovolenou
  • nástup od 01.05.2024  
personalistika

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti